Proglašeni “Ambasadori dobre usluge” 2019: Novi članovi elitnog kluba

Najveća priznanja u hotelskoj industriji Srbije, pod brendom „Ambasadori dobre usluge“ za 2019. godinu, dodeljena su na Gala večeri hotelijera, održanoj sredinom decembra u beogradskom hotelu „Crowne Plaza“, u organizaciji redakcije časopisa Turistički Svet, a uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Predstavljena je 14. generacija dobitnika priznanja pod brendom “Ambasadori dobre usluge”, koje je ustanovila redakcija časopisa Turistički Svet,  uz podršku resornog Ministarstva, s idejom da ovaj hotelijerski “Oskar” bude znak prepoznavanja za najuspešnije u hotelskoj industriji, turizmu i pratećoj privredi, one koji su se izdvojili od drugih: uspešnim poslovanjem, beskompromisnim kvalitetom, novim standardima, avangardnim projektima, kreativnim, profitabilnim konceptima, praktičnim veštinama.., one koji stalno ulažu u sopstveni razvoj i razvoj svojih zaposlenih.
Simbol prestiža

- Za 14 godina broj “ambasadora dobre usluge”, onih koji u svom genetskom kodu već nose pečat izvrsnosti, narastao je na više od 200 i zahvaljujući dobrim selektorima – niko još nije ispao iz ovog elitnog “kluba”. A moja najveća satisfakcija, kao autora projekta, je što su svi i dalje u poslu, bolji i uspešniji nego što su bili - istakla je Ljiljana Rebronja, glavni i odgovorni urednik Turističkog Sveta, otvarajući ovaj događaj.

Ona je naglasila da ovo priznanje, koje zahvaljujući svojim uglednim laureatima predstavlja ekskluzivnu oznaku kvaliteta i simbol prestiža, upravo zato nosi snažnu, motivišuću poruku: da je iskazivanje zahvalnosti i poštovanje ljudi - najjači vetar koji podiže krila svih malih i velikih „ambasadora”, podstičući ih da u posao ulaze sa strašću i da ga rade posvećeno, potpuno svesni svoje Prometejske uloge za budućnost industrije koju predstavljaju.  
 
Priznanja su dodeljena u 10 kategorija, a po prvi put uvedena je i nova kategorija: “humanitarna diplomatija”.

- Mnogi će se pitati zašto? A ja bih posle toliko godina u turizmu rekla da, kad sve saberete i oduzmete, o jednom narodu najviše govori upravo to koliko smo ljudi. Zato oni koji  vode humanitarnu diplomatsku aktivnost, promovišu Srbiju i turizam Srbije na najlepši i najdostojanstveniji način, prenoseći širom sveta poruku mira, bratstva i jednakosti – podvukla je Ljiljana Rebronja.   

O dobitnicima priznanja odlučivao je šestočlani stručni žiri, u sastavu: predsednik Žirija prof. dr Slobodan Unković, profesor emeritus Univerziteta Singidunum, Radomir Samčević – osnivač i direktor Agencije HT, dr Ljiljana Kosar, profesor Beogradskog Univerziteta, Jelena Šuleić – generalni direktor beogradskog hotela Amsterdam, Peđa Filipović – osnivač WAPF i Ljiljana Rebronja – glavni i odgovorni urednik Turističkog Sveta.

Laureati s pečatom izvrsnosti

Proglašeni su novi “Ambasadori dobre usluge” - njihova 14. generacija, i s ponosom predstavljeni:

● Grand hotel Tornik, Zlatibor - "Hotel godine"
● Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management-a - "Lider hotelske industrije"
● Vladimir Marinković, GM beogradskog hotela Saint Ten - "GM godine"
● Hotel CROWNE PLAZA, Beograd - "Najuspešniji hotelski tim Prodaje & Marketinga"
● Hotel SHERATON, Novi Sad - "Najuspešniji hotelski tim Sektora soba"
● Hotel TONANTI, Vrnjačka Banja - "Najuspešniji hotelski tim Sektora hrane i pića"
● Hotel RAMONDA, Rtanj - "Novi kvalitet"
● PREZIDENT HOTELI, Novi Sad - "PRESS zvezdica"
● Simpo, Vranje - "Partner hotelske industrije" (nameštaj)
● MP International, Beograd - "Partner hotelske industrije" (hemija)
● Nenateks Textil, Šabac - "Partner hotelske industrije" (tekstil)
● Hotel Prag, Beograd - "Zlatna povelja kvaliteta i trajanja" za 90 godina poslovanja
● Hotelska kuća Casa del Mare, Crna Gora - "Zlatna povelja kvaliteta i trajanja" za 10 godina poslovanja.
● NJ.K.V. Princeza Katarina Karađorđević – Orden “Ambasador dobre usluge” I reda u kategoriji “Humanitarna diplomatija”, dok je plaketa u istoj kategoriji uručena i Beatris Grozdanić, za život posvećen humanitarom radu.

Ističući da Gala veče u hotelu Crowne Plaza ove godine ima posebno značenje za Turistički Svet, Ljiljana Rebronja je zahvalila svim laureatima, uglednim gostima, članovima Žirija i predstavnicima medija:

 - Hvala vam što ste i večeras s nama da pod krovom ove hotelske kuće u kojoj je pre 20 godina rođen Turistički Svet, podelimo radost s najboljima. Možda to neće svi videti ili želeti da vide, ali upravo večeras, s novim ambasadorima, otvara se širok put u susret promenama - jedini izvesni put do uspeha, na koji će, kao i na sve nas, poput blagoslova ove večeri padati samo zvezdana prašina! Vidimo se sledeće godine u decembru na 15-oj, jubilarnoj dodeli „Ambasadora dobre usluge“!